طراحی یک کاتالوگ موفق (بخش اول)

کاتالوگ

کاتالوگها بخش مهمی از طرح های بازاریابی بسیاری از شرکت ها هستند و یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند.

طرح چشمگیر، طرح های هوشمند، تصاویر جذاب و سازمان یافته ، متد های اصلی طراحی خوب کاتالوگ هستند. این واقعیت را اضافه کنید که صنایع مختلف معمولا نیاز به رویکردهای متفاوت دارند

 عملکرد کاتالوگ به چگونگی فروش آن وابسته است. طراحی کاتالوگ خود را به درخواست مشتری مورد نظر خود متمرکز کنید. اگر هدف شما یک مخاطب جوان باشد، آن را به طور قابل توجهی متفاوت از یک کاتالوگ برای افراد مسن تر طراحی کنید. اگر مخاطبان چندگانه را هدف قرار داده اید، ممکن است طرح های متعددی را برای مطابقت با سبک و خواسته های مخاطبان خود در نظر بگیرید.

بخش دوم بزودی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *